torsdag 14. juli 2011

Litt middag å sånn

Siden jeg ikke har noe interessant å melde så legger jeg inn noen oppskrifter.
Venninnene mine er på ferie og har forlatt meg i byen helt alene.
Så om dagene hekler jeg, ser på Grey's, baker og eksprimenterer på kjøkkenet.
Her om dagen hadde jeg kjøttdeiggryte med grønnsaker og fløtesaus.

Satte blomkålen på et fat med litt vann og lokk i microen på 3 minutter.

Jeg bruker Toro Fløtesaus, som inneholder 4 kh på 1 dl, men jeg bruker aldri så mye, sikkert bare halvparten, så jeg lager saus av halve posen. (Jeg er ikke på ketose)

Stek kjøttdeig og tilsett løk når kjøttet er halvstekt.

Tilsett tomater når kjøttet er ferdig og vend de inn, ikke la de koke for lenge for da forsvinner de helt.

Ha blomkålbukettene oppi og vend en gang til, så er det ferdig.


Middag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar