mandag 11. juli 2011

Avhold er uartig

Jeg er litt forelsket i jordbær.
Litt i overkant med karbo, men hvis jeg bare spiser noen få bær om dagen så går det bra.

Skjønner etterhvert at hvis man pirrer smaksløkene litt, så vil de alltid ha mer.
Så litt sjokolade eller bare bittelitt noe annet forbudt gir alltid 'fatale konsekvenser'
Kroppen higer alltid etter mer, og er man flink å motstå fristelsen og kroppens overtalelsesevner?
-nei

Derfor; avhold.
Avhold funker best for meg.

Dette funker også for meg.
Noen ruter sammen med solsikkekjerner er som en nøttesjokolade.
Sjokoladen fåes kjøpt på bl.a Rema og er uten tilsatt sukker.
1 hel plate inneholder 13kh når man trekker fra sukkeralkoholene.

Jordbær, sukrin, CC og fløte funker også veeeldig for meg!

ENJOY!

Idag har jeg ikke vært noe særlig middagssulten, så jeg stekte to karbonader (Gilde) løk og paprika.

Liker de dagene da jeg er for opptatt til å være sulten.
I tillegg holder jeg på med hekleprosjekt, så hendene og hjernen min er for opptatt til å tenke på mat.

Når man skal hekle godt over 100 slike, ja da har man altså noe å holde på med.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar