onsdag 6. juli 2011

Hvor blir det av sommeren?

Godt inn i juli måned men så langt har det ikke vært noen sommer å snakke om.
Men regn derimot, helt utrolig!
Bra vannlagrene fylles opp slik at vi kan selge billig strøm til utlandet! (ironi, for dem som ikke tok den)

Lider av akutt søvnmangel for tiden, og å legge seg kl 18 og stå opp kl 03 er IKKE en god døgnrytme.
Dette innebærer at kl 18-19 i kveld skal jeg altså være klar for senga, men det går jo ikke for mine venner og jeg har planlagt fest!
Og den skal avvikles på platten hos meg.

Masse gode samtaler, god drikke, samvær, vennskap, latter og sang.
Det er verdt å være litt sliten.

Håper dagen blir god, og at jeg klarer å holde spiriten og energien oppe.
Dette hadde jeg til frokost:

Kokte egg, ribberull, seilaks (salt pålegg som passer utrolig godt til egg), tomater med et dryss av persille og agurker.
Good!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar