lørdag 7. august 2010

Veiedag

Vært på harrytur i svealandet idag, fikk masse bacon med, endel 'meieri' som CF og rømme, 
fant ikke CC fordi jeg ikke vet hva det heter på svensk?!!

Kjøpte sesamfrø og fiberhusk, vet ikke helt hva jeg skal med all fiberhusk'en men 'noen' sa at det var billigere i sverige så jeg kjøpte endel. Finner vel noe å bruke det på?!
Kanskje jeg drister meg til å bake 'brød' igjen?

Vel, var på vekta i morrest før avreise og den viste 91,9 kilo så jeg har gått ned noen kilo siden sist jeg veide meg (ca. 2 mndr siden) Har bare gått på ketolyse i knapt èn uke 
så regner ikke noe kilotap før ved neste veiedag neste fredag.

Frokost: Terningbacon og 2 stekte egg.
Middag: 2 stk løvstek, agurkskiver med CF, hjertesalatblader og svensk Sambal Olek samt bearnaise. 
Fleskesvær 'Øffer' og Jacobs Creek Merlot inntas mens bloggen skrives, 
ukjent inntak, men mulig det blir noen glass. Inneholder 0,2 gram sukker pr. liter

*GENIALT*

Me like a lot!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar