mandag 2. august 2010

Kjempebra!

Da var søndagen over, og den gikk strålende!
Hadde et giga-sug på noe godt i går kveld rundt 20, men tok meg litt pålegg, chili og litt ost...SÅ gikk det over, la meg med verdens beste samvittighet!
Hadde surret svinestek til middag og laget saus av kraften:
Helte kraften i en kjele, vispet inn 1 eggeplomme, litt rødvin og noen smørklatter. Varmet det opp til smøret smeltet og voilá, det ble en saus, ikke tykk men den funket.

Slik ser det ut før steking, gulrøtter og selleri kastet jeg etter steking, men dumme meg engret på at sellerien havnet i søpla, kunne godt moset den og hatt i sausen. Det får bli en 'klok etter skade'-greie!

Så var det blitt mandagblues, og gjett om jeg er glad for at jeg startet showet igår?!
Skal ikke på jobb, men er deilig med en HEL planleggingsdag før uken starter.
Jeg er bittelitt lykkelig idag også, gleder meg til å få testet stix'en, som kjøpes på apoteket idag, for å se om jeg er kommet i ketose?!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar