fredag 6. august 2010

Middag på Egon

Entrecoté på Egon i dag, med grønnsaker og ekstra salat, uten potet/ ris (selvsagt)
Var litt dressing på salaten, som så ut som Thousand I men som smakte SØTT!
Hjeeeeelp,
tenkte jeg men sa ingenting. Hvis jeg ikke tålte såpass, så får jeg bare gi på og fortsette
med krum hals, eller hva det nå heter?!
Har oppdaget at det er godt med salatblader (hjertesalat) og pålegg inni, istedenfor brød. Jeg har jo alltid vært en påleggsfyser, og dette passer jo perfekt til meg
*hurra*


Spiste 3 slike til brunsj idag, og det holdt helt frem til middag.
 
Jeg merker at jeg er mindre sulten nå enn før, i mine karbo-velmaktsdager, og det er deilig.
 
Er stolt av meg selv, og jeg gleder meg til fortsettelsen, og at livet mitt kan begynne å handle om andre ting enn mat, og hva jeg -ikke- kan putte i munnen, men som det heter; dette er en livsstil og jaggu skal det 
ikke være enkelt å starte på nytt.
 
Nå skal jeg på besøk, og i morgen blir det harrytur til søta bror, tenker det blir litt shoppings der ja, får lese meg frampå for å se hva som er verdt å kjøpe av 'mel' og slike ting.

In the mean time; Have a nice one!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar