torsdag 5. august 2010

Trøttis og slappis

Er det mulig liksom???
Har vært helt på trynet i hele dag, svir i øynene så trøtt er jeg.
Tenkte på om det kanskje er for lite væske...eller bare fordi jeg våknet 4 ganger i natt,
og sto opp kl 07 og har 'styra på' siden da??

Skal bli helt nydelig med litt fri nå, slippe å stå så grytidlig opp.

Vært sol og skikkelig varmt idag, så det ble grillings.
For første gang på flere år har jeg spist skikkelig fete grillskiver, måtte bare smile da jeg sto der å stekte de. Tilbehør var agurkskiver i CF, krydret med hvitløk, seltin og kvernet pepper.
Og ostegratinert blomkål/broccoli med fløte i.

Til kvelds lagde jeg 'iskrem' eller mer som en smootie:


Stavmikseren min er ikke av de skarpeste så isbiten ble ikke knust, gjorde ingenting, det var nydelig allikevel.

Oppskriften:
100 g bringebær
1 egg
1 isbit
liten skvett fløte
litt splenda
Mix i ca 10 sek med stavmikser.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar