mandag 2. august 2010

Utålmodig?

Aiaiai...da var brødet 

-The Bread-

tatt ut av ovnen, og gjett om jeg er spent da?
Var en merkelig konsistens på 'deigen' måtte bare skufle den inn i forma, varmluft 175grader i 1 time, var litt redd for at det skulle være rått inni, så jeg måtte safe' litt, jeg mener; det var jo så tungt, 
og første gang...ja, det er rart med det!

Da regner jeg med det blir ei skive til kvelds, pålegg er det i bøtter og spann i kjøleskapet, bra man har penger på konto, vil jeg si for dette var dyrt.
Hadde tre handleposer med hjem, mye basisvarer men det kostet.
 
Stakk innom apoteket å fikk med meg en boks med stix, har prøvd...men som overskriften sier; 
Yepp -er nok litt for utålmodig her.

Så nå har jeg spist meg god, og altfor mett på middag: 
2 nakkekoteletter krydret med hvitløkspepper og chili, stekt i smør, 
gratinert 'blomkål og broccoligrateng' fra Landlord med ekstra fløte og osteskiver på toppen.

Fett er mettende og jeg synes jeg klarer mindre nå enn før?!

Men jeg er   G   L   A   D  

*masse smil fra meg*






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar