tirsdag 3. august 2010

Brød???

Huffda!
Det brødet ble en skikkelig bloomer, jeg har sikkert gjort en feil et sted?!
*leeeer*

Det smakte ikkenoe godt i det hele tatt, nesten som en tykk havrekjeks, eller muslikjeks,
mulig jeg faktisk stekte det for lenge?

Litt ueffent å kaste det siden det tross alt kostet både tid og penger å lage det.
Men det der skal ikke inn flere ganger, i søpla med det.
I dag blir det hjemmelagde kjøttkaker;
kjøttdeig og medisterdeig, samt krydder (spisskummen, seltin, persille, hvitløk og litt chili)
blandes godt i kjøkkenmaskinen, og stekes i smør.
Salat og grønnsaker til. Tenker det blir litt kokt blomkål.
 
Ingen utslag på stix'en, hmmmm *lurer på hvor mange dager det skal gå*

Her følger et bilde av brødskivene mine


Lenge siden jeg har spist rekesalat, og gledet meg, men men,
bedre lykke neste gang osv osv





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar