tirsdag 14. juni 2011

Endelig mandag...eller tirsdag

Blir helt surrete av helligdager, nå har jeg trodd det var mandag i hele dag og som om det ikke var nok så trodde jeg det var torsdag i morgen!
Jaja, det jevner seg vel ut til helga.
I morgen blir det kjolesying, with a little help from my friend. Har ikke mønster men det trenger jeg vel ikke når Sarah er sååå flink, hun har nemlig tilbydd sin hjelp, og da er jeg i de beste hender!
Har hatt kjempekoselig besøk av en venninne, sønnen og hunden idag. De var her i flere timer og som alltid var restauranten åpen.
Sønnen spiste 3 pølser i brød, og de var så fristende!
Min venninne skal ha seg en 'shake-uke' for å passe ballkjolen hun har kjøpt seg i US.
Jeg prøver å verve henne til LCHF så vi får se om hun sluker agnet etterhvert?!
Idag hadde jeg CC med bringebær og sukrin til frokost, endte opp med å bare spise CC for bringebærene var forferdelig sure, pfhøy!



Klarte meg med dette til middag, som besto av entrecote med fløtesaus.

Hakket opp hvitløk, løk, champinjong, paprika og dulcia-tomater



Surret først hvitløk, løk og champinjong i smør



Helte en hel pakke kremfløte over


Lot det redusere litt på svakere varme, og hadde paprika og tomater i de siste minuttene



Da var det bare å svi biffene noen minutter på hver side, så ble det middag idag også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar