torsdag 23. juni 2011

Bursdager er slitsomt

Da er bursdag(er) over, og jeg trenger ikke bekymre meg over sying og kjoler osv osv mer!
Den første kjolen ble en katastrofe, for å si det mildt.

Min venninne spurte om jeg ville sy en annen kjole, hun hadde et mønster som var superlett og flott.
Hun hadde allerede sydd en slik til en annen dame, jeg så på den og sa ok.
Man er da ikke vanskelig!

Vi dro til stoff butikken, kjøpte stoffer og dro for å sy...og sy og sy...jada, hvis jeg skulle ha deltatt i et vikingspel så hadde jeg glidd rett inn, med horn, fletter og sverd.
Vi droppet prosjektet, og jeg sto uten kjole.

Måtte avgårde for å kjøpe mer stoff, og prøve meg på den opprinnelige planen.
Det så veeeldig bra ut, helt til jeg skulle prøve.
Ikke særlig flatterende! Det skal jo sies at man har noen ekstra kilo!
Så jeg DROPPET DEN OGSÅ!
Da var man uten kjole igjen....hvor det endte?
Jo på H&M fant jeg en kjole i str. 42 (utrolig) til 150,- kroner, så der ser man når man skal gjøre ting billig...ikke alltid alt går etter planen, virkelig ikke.

Det blir iallefall historier av slikt.

Jeg har bakt siden sist, sjokoladekake.

Pisk 3 egg og 1 dl sukrin/ eller melis-sukrin luftig

Tilsett 3 ss kakao, 1/2 ss fiberhusk og 1/2 ts vanilje

Rør sammen og hell i en form

Stekes på 200 grader i ca 15 minutter. Avkjøl.


Var ikke så god nystekt, dvs -syntes den smakte bedre dagen etter.
Kunne med fordel hatt litt nøtter i, for konsistensen sin skyld, må prøve neste gang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar